YETENEKLER
PASİF: SUFLÖR
Jhin, Suflör adındaki silahına dört mermi doldurur ve dördüncü atışı her zaman kritik vuruş yaparak hedefin eksik can miktarına bağlı olarak fazladan hasar verir. Mermilerinin dördünü de ateşledikten sonra silahını tekrar doldurmak için ara verir.
Jhin'in kritik vuruşları normale göre biraz daha az hasar verir ve saldırılarının hızı, saldırı hızı değerine bağlı olarak artmaz. Onun yerine dükkândan aldığı eşyalar ve rünler üzerinden edindiği saldırı hızı ve kritik vuruş ihtimali, Jhin'e saldırı gücü kazandırır. Ayrıca yaptığı kritik vuruşlar, saldırı hızına bağlı olarak kısa bir süre hareket hızı kazanmasını sağlar.
Q: İLHAM ATEŞİ
Jhin, yakınında hedef aldığı rakibine bir bomba atar. Bomba hedefe isabet ettikten sonra yakındaki en fazla dört rakibe daha seker. Eğer isabet ettiği rakiplerden biri katledilirse, İlham Ateşi diğer rakiplere fazladan hasar verir.
W: TRAJEDİ
Pasif: Jhin'in normal saldırıları ve Esaret Çiçeği'nden veya takım arkadaşlarından herhangi bir şekilde hasar alan rakip şampiyonlar, birkaç saniyeliğine işaretlenir.
Aktif: Jhin'in yaptığı olağanüstü uzun menzilli atış, hedeflenen doğrultudaki bütün minyonlara ve karşılaştığı ilk rakip şampiyona hasar verir. Atışın isabet ettiği şampiyon önceden işaretlenmişse kısa süreliğine yerine sabitlenir ve Jhin anlık hareket hızı kazanır.
E: ESARET ÇİÇEĞİ
Jhin, kurulduktan sonra görünmez hâle gelen bir tuzak kurar. Üzerinden geçen rakip şampiyonlar tuzağı tetikler. Tuzak tetiklendiğinde bu şampiyonları ortaya çıkarır, Trajedi ile işaretler ve geniş bir yavaşlatma alanı meydana getirir. Kısa bir aranın ardından tuzak patlar ve patlama alanındaki bütün rakiplere hasar verir.
R: SON PERDE
Jhin, silahını tam olarak kurduktan sonra hedef doğrultuda nişan alır ve çok büyük bir alandaki bütün işaretli hedefleri ortaya çıkarır. Ardından, isabet ettiği ilk rakip şampiyonda durarak kurbanının yavaşlamasını ve eksik can miktarına bağlı olarak hasar almasını sağlayan dört mermi ateşleyebilir. Jhin'in Son Perde ile yaptığı dördüncü ve son atış, büyük oranda fazladan hasar verir ve kesin kritik vuruş yapar.
Jhin, yakınında hedef aldığı rakibine bir bomba atar. Bomba hedefe isabet ettikten sonra yakındaki en fazla dört rakibe daha seker. Eğer isabet ettiği rakiplerden biri katledilirse, İlham Ateşi diğer rakiplere fazladan hasar verir.
W: TRAJEDİ
Pasif: Jhin'in normal saldırıları ve Esaret Çiçeği'nden veya takım arkadaşlarından herhangi bir şekilde hasar alan rakip şampiyonlar, birkaç saniyeliğine işaretlenir.
Aktif: Jhin'in yaptığı olağanüstü uzun menzilli atış, hedeflenen doğrultudaki bütün minyonlara ve karşılaştığı ilk rakip şampiyona hasar verir. Atışın isabet ettiği şampiyon önceden işaretlenmişse kısa süreliğine yerine sabitlenir ve Jhin anlık hareket hızı kazanır.
E: ESARET ÇİÇEĞİ
Jhin, kurulduktan sonra görünmez hâle gelen bir tuzak kurar. Üzerinden geçen rakip şampiyonlar tuzağı tetikler. Tuzak tetiklendiğinde bu şampiyonları ortaya çıkarır, Trajedi ile işaretler ve geniş bir yavaşlatma alanı meydana getirir. Kısa bir aranın ardından tuzak patlar ve patlama alanındaki bütün rakiplere hasar verir.
R: SON PERDE
Jhin, silahını tam olarak kurduktan sonra hedef doğrultuda nişan alır ve çok büyük bir alandaki bütün işaretli hedefleri ortaya çıkarır. Ardından, isabet ettiği ilk rakip şampiyonda durarak kurbanının yavaşlamasını ve eksik can miktarına bağlı olarak hasar almasını sağlayan dört mermi ateşleyebilir. Jhin'in Son Perde ile yaptığı dördüncü ve son atış, büyük oranda fazladan hasar verir ve kesin kritik vuruş yapar.
ŞAMPİYONUN MÜZİĞİ :
1 yorum:
www.facebook.com/jhinpaylasimlari
CevaplaYorum Gönder